Ποιές πρακτικές και παρεμβάσεις μπορούμε να εφαρμόσουμε στα σχολεία της χώρας μας ώστε τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να εντάσσονται και να συνεκπαιδεύονται στο γενικό σχολείο;
Το θέμα αυτό, που αποτελεί την αιχμή της σύγχρονης παιδαγωγικής προσέγγισης σε ζητήματα ειδικής αγωγής, παρουσιάζεται στον συλλογικό τόμο «Από την ειδική αγωγή στην συμπεριληπτική εκπαίδευση. Από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους» των εκδόσεων ΓΡΑΦΗΜΑ, στο Tελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ, την Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014, στις 7:00 μμ.
Στην εκδήλωση θα τιμηθεί ο ομότιμος Καθηγητής Ψυχοπαιδαγωγικής κ. Χρήστος Φράγκος Στον τόμο συγκεντρώνονται απόψεις ερευνητών, ακαδημαϊκών, εκπαιδευτικών και επαγγελματιών της ψυχικής υγείας αναφορικά με την έννοια, την πραγματικότητα και την προοπτική της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης στη χώρα μας ενώ περιλαμβάνει προγράμματα παρέμβασης για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο γενικό σχολείο. Η έκδοση του συλλογικού αυτού τόμου αποτελεί την κορύφωση μιας πορείας με αφετηρία την επιστημονική διημερίδα που είχε διοργανώσει, στις 12-13 Δεκεμβρίου του 2010, το Τελλόγλειο Ίδρυμα Τεχνών Α.Π.Θ. με τη συμβολή του νεοσύστατου, τότε, Διεπιστημονικού Δικτύου Ειδικής και Διαπολιτισμικής Αγωγής, INCLUDE υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας.
|