Συγγραφέας: Χριστίνα Ρασιδάκη Επιστημονική επιμέλεια: Βασιλική Νίκα Σχολικός εκφοβισμός –Bulluing: Αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας- Τρόποι αντιμετώπισης (ένας πρακτικός οδηγός για εκπαιδευτικούς) ΣΕΙΡΑ: ΒΙΒΛΙΑ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ/ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑ ISBN: 978-16-5470-6 ΣΧΗΜΑ: 17Χ24 ΣΕΛΙΔΕΣ: 208 ΤΙΜΗ ΠΡΩΤΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 11,90 € ΠΡΩΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: ΜΑΡΤΙΟΣ 2015 Εκδόσεις: ΠΑΤΑΚΗ
Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο σχολείο, γνωστό ως bullying, δεν είναι καινούριο, φαίνεται όμως ότι έχει πάρει τα τελευταία χρόνια σημαντικές διαστάσεις και γίνεται όλο και πιο αισθητό μέρα με τη μέρα. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού απέναντι στο φαινόμενο του bullying στο σχολείο είναι καθοριστικός. Στην ελληνική βιβλιογραφία τα τελευταία χρόνια εμφανίζονται πολλά άρθρα και μελέτες για τον σχολικό εκφοβισμό, απουσιάζει όμως ένα βιβλίο- εργαλείο γραμμένο κυρίως για τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι καλούνται να διαχειριστούν καθημερινά το φαινόμενο αυτό στην σχολική πραγματικότητα. Το βιβλίο της Χριστίνας Ρασιδάκη έρχεται να καλύψει αυτό το κενό. Είναι ένα πολύτιμος οδηγός που δίνει τη δυνατότητα στον εκπαιδευτικό όχι μόνο να κατανοήσει το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας αλλά και να διαγνώσει έγκαιρα και να αντιµετωπίσει αποτελεσµατικά κοροϊδίες, πειράγµατα και περιστατικά εκφοβισµού (bullying) στον χώρο του σχολείου. Το βιβλίο αυτό, δεν απευθύνεται όμως μόνο σε εκπαιδευτικούς και σχολικούς συµβούλους αλλά και σε ψυχολόγους, ειδικούς παιδαγωγούς, φοιτητές, γονείς και σε όσους έρχονται σε επαφή µε παιδιά και νέους.
Στις σελίδες του θα βρείτε: -Πώς και γιατί εκδηλώνονται περιστατικά σχολικού εκφοβισµού και σε ποιες αιτίες οφείλεται η αύξησή τους. -Τις πιο έγκυρες και αξιόπιστες µεθόδους αντιµετώπισης του σχολικού εκφοβισµού, εφαρµοσµένες βήµα προς βήµα σε πλήθος περιστάσεων και εµπλουτισµένες µε αυθεντικά παραδείγµατα διαλόγων. -Φόρµες και έντυπα για την περιγραφή περιστατικών bullying µε χρήσιµες οδηγίες για τη συµπλήρωσή τους. -∆εξιότητες αποτελεσµατικής επικοινωνίας που στοχεύουν στην ενδυνάµωση του ρόλου του εκπαιδευτικού, στη συνέτιση των παιδιών που ασκούν βία καθώς και στην ενίσχυση της αλληλεγγύης ανάµεσα στους µαθητές. -Μεθόδους αποτελεσµατικής προσέγγισης στην επικοινωνία µε τους γονείς και µε τα παιδιά που βάλλουν και βάλλονται.
Η Χριστίνα Ρασιδάκη έχει σπουδάσει Ψυχολογία, µε µεταπτυχιακά στις Συµβουλευτικές Σπουδές. Εργάζεται ως ατοµική σύµβουλος, σύµβουλος σχέσεων και σύµβουλος γονέων. Έχει συντονίσει δεκάδες σεµινάρια επιµόρφωσης γονέων και εκπαιδευτικών σε θέµατα επικοινωνίας και συγκρούσεων, είναι πιστοποιηµένη στην Εκπαίδευση Αποτελεσµατικού Γονέα και Αποτελεσµατικού Εκπαιδευτικού και επί δεκαετία δίδαξε στο βρετανικό Open University. Είναι τακτική αρθρογράφος σε θέµατα ψυχολογίας και µητέρα δύο παιδιών. www.parentcoaching.gr
|